TheMuroKiller kirjoitti:OK. Mutta ne oli mun mielestä silleen paremmat
Ymmärrän toki, että vanhat tuntui paremmalta. Itse nyt en uusiinkaan niin paljon ole tutustunut tai en niin välitä, koska hauskaahan me pelatessa lopulta pidetään. Toki arvojärjestys, sekä muutenkin yleinen kunnioitus ja arvostus toisia kohtaan on tärkeää, että pidettävä aina mielessä.
Itse näen, että ainakin nuoremmilla on tietysti ylenemisen halua ja onhan se kiva, kun ylennyksiä saa ja on mahdollisuus "edetä". Muistan itsekkin yläasteella n.5-6 vuotta sitten (kuulostaapa itselle pahalta/pitkältä), kun pelasin Traviania, jos joku muistaa. Kyseisessä pelissä oli kaikenlaisia ylennyksiä klaaneissa. Olin oikeastaan innostunut jo siitä jos pääsin foorumin hoitajaksi (travulla oli pelin sisäiset foorumit, jollain toki myös ulkopuolella). Tätä ja muita vastaavia tehtäviä tuli tehtyä innolla ainakin hetkellisesti ^^.
Nyt ymmärtää, että ylennyksillä ei ole niin väliä ja niitä ei tulisi missään nimissä hakemalla hakea. Minusta luottamuksella ja tekemisellä (ym.) ansaittu ylennys tuntuu paremmalta. Voisi ajatella, että ylennys tulee kun on tullakseen. Toki en kiellä etteikö hakemustakin voisi tehdä, mutta jos kuka tahansa tekee niin älkää varsinkaan nykyisellä systeemillä vedotko vain aktiivisuuteen. Käyttäkää hetki aikaa hakemukseenne ja miettikää, sekä perustelkaa ylennys hakemuksenne jollain konkreettisella eli todenmukaisella/rehellisellä. Samaa ideologiaa(=idea/asia) on myös hyvä käyttää esim. työhakemuksissa.
Toki vanhasta järjestelmästäkin oltaisiin voinut kehittää ja muokata erittäinkin toimiva malli, jossa olisi mahdollisuutta myös "rivimiehille" aktiivisuus ylennyksiin. Tämä vaatii vain enemmän aikaa järjestelmän kehittämisessä ja ylläpitämisessä. Tälle klaanille siis sopii ainakin nyt uusi ja tiiviimpi malli. Joskus myöhemmin jos COMBA ja KOMBA muodostavat tarpeeksi aktiivisen (lähinnä KOMBA muuttuu/kehittyy aktiivisemmaksi) niin isommalle "arvo" järjestykselle voisi olla käyttöä, kun joitain tehtäviä voi siirtää vain toisessa klaanissa olevalle henkilölle, joka hoitaa molempia klaaneja tai jotain vastaavaa.
Pahoittelen tätä kohtuullisen pitkää pohdintaa, kun oikeasti pitäisi study a little bit of business english, right!?
No ainakin luettavaa toivottavasti mahdollisimman monelle, jotka foorumia lukee.
-Ninja
La Syys 17, 2016 12:55 pm kirjoittaja kehakarhu
» Palaute osio.
Ke Syys 30, 2015 9:19 am kirjoittaja Goofyrider
» COMBA;n Tietoja.
To Helmi 05, 2015 9:54 pm kirjoittaja Admin